Monday, April 4, 2011

Simulasi Hacker Dengan Fb Login


Hati - hati banyak halaman login palsu berkembang di internet, untuk menghindarinya kita harus melawat halaman dengan alamat yang rasmi ..
Sebagai pengetahuan untuk anda yang baru di dunia internet, saya akan menjelaskan tentang cara kerja laman login palsu, Mungkin untuk sebagian orang masih bingung dengan cara kerja laman phising atau laman tiruan dengan menggunakan laman web palsu untuk memerangkap seseorang untuk login ke sebuah laman web tapi sebenarnya halaman itu adalah halaman tiruan, selanjutnya pemilik laman web tersebut akan menerima data berupa e-mel dan password anda ..


Tentu kita ingin tahu bagaimana cara kerjanya, atau masih bingung bagaimana data tersebut boleh masuk ke dalam database pemilik akaun tersebut ..


Tenang saja,, saya telah membuat simulasi halaman login FB tiruan,, anda juga boleh mencubanya dengan memasukan email dan password palsu,, ingat jangan yang asli,, kami tidak bertanggung jawab atas semua ini .


Sila KLIK DISINI  untuk mencuba Simulasi Fb Masuk dan Pendaftaran, Isi nama, email dan password dengan data palsu saja jangan yang asli ..


Dan jika anda sudah login maka secara aotomatik Nama e-mel dan password anda akan masuk kealamat admin kawasan ini sila  KLIK SINI untk melihat data login anda.


Site ini hanya untuk pengetahuan saja agar kita jangan asal login di sebuah laman web yang tidak kita kenal  mohon jangan di salah gunakan,

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...