Sunday, March 13, 2011

FC fair kat 1 Borneo melabuhkan tirai



karnival Fc Fair yg berlangsung selama 3 hari yg bermula dari 11-13 mac yg bertempat di 1 BORNEO SABAH akhirnya melabuhkan tirainya..tp yg paling syok hari ni target saya utk mendptkan pelanggan sekurg-kurgnya 2 org telaksana juga...puas hati juga rasanya..kerana dpt bersaing dgn agen-agen yg semamangya cukup hebat...hari ini juga saya amat enjoy..tp di sebalik itu..huhuh suara sya pecah..sbb terlalu kuat menjerit semata-mata mw menarik perhatian pelanggan..kaki pun sakit sbb asyik berdiri jak,..huhuh..tp memang best lah..oh ya nak tambh sikit lagi ...kelmarin saya x dpt sbrg customer..sbb byk menghabskan masa utk enjoy saja..melihat barg2 kat fc fair..tambhan pulak..bos g ajak tgk muvie terbaru iaitu world invasion battle Los angeles..memang best lah muvie nie...puas hati gelir...gua jamin korg x menyesal menonton nya..huhuh sya nie baru pulang dari IB juga..hehehe pas mandi terus berbloging..hehehe..bolehkan..saya nak jd bloger aktif..hehehe...ok lah badn pun dah sakit2..mata pun dan menunjukan simptom2 utk tidor...esok  lagi nak g keja...mw tulis laporan praktikal g..ok lah guys..kita jumpa di next entri k..jgn lupa pulak nak komen..selamat malam kepada semua..lagu ini saya tujukan kepada anda...hehehehe...


staf TM yg hadir

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...