Monday, March 21, 2011

Lari dari bumi 2012??


Dapatkan tiket anda hari ini,Bumi akan kiamat pada 2012? Mahukan jalan keluar dari bumi? Dapatkan tiket ke planet lain hari ini dengan harga sebanyak 24.99 USD untuk tiket first kelas dan 44.99 USD untuk superluminal kelas hari ini! ini adalah antara promosi yg dibuat oleh salah satu laman web tersebut..


Apa yang berlaku sebenarnya adalah, ada pihak yang menjual tiket penerbangan ke planet lain sempena ramalan bumi akan kiamat pada 2012. Korang percaya bumi akan kiamat pada 2012? Dapatkan tiket hari ini sementara masih lagi murah. Berbaloi-baloi serta menjimatkan! Korang boleh travel dari satu planet ke planet lain dengan harga yang murah dan berpatutan!


SIAPA PERCAYA???


nak escape?senang je he
sama2 kita jadi mukmin, semua mukmin akan dimatikan sebelum kiamat,yg tinggal masa tu hanya manusia terburuk,selain dari selamat dari kiamat, kita tempah tiket ke syurga.saya nah ticket ke syurga je..anda bagaimana???
 ticket ke planet lain boleh ditempah di laman ini dan ticket ke syurga boleh di tempah melalui bacaan dan pengamalan alquran dan hadis..jd sama2 lah kita renungkan ya kwan2 sekalian,

klik sini untuk ke laman web tersebut





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...