Wednesday, March 9, 2011

Sarapan pagi hari ini...



Hari ini sebelum melangkah masuk ke pejabat seperti biasa saya akan bersarapan pagi untuk mengisi perut yang belum terisi dari rumah lagi...hehehe tp seblm itu mesti korg rasa pelik kan kenapalah bab sarapan pagi pun aq mw tuliskan kat blog kan...??? hahaha...tp saya x kisah sbb ini blog saya suka hati lah saya nak tulis apa kan...hahaha jgn marah...hari ini special sikit ada member temankan makan..dah sebulan x makan sama-sama...sebb selalunya saya makan dgn bos..gpun makan dgn bos nie save bajet sikit...hehehe sebab kena belanja...hahahaha..Saya nak bgtau lagi..hari ini juga kami hendak mencuba gerai baru yang ada kat food court ni..TERPERANJAT saya sebab harga makanannya memang murah..RM2 jak...hehehe lau kat kedai sebelah mw RM5.terima kasih kepada kwn saya mohd ASRAF kerana sudi temankan makan..hahahaha jasamu akan ku kenang ..esok kita breakfast lagi k...hahahaha

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...